תיקון ברזים מיוחדים

תיקון ברזים מיוחדים – שירות בלעדי, מקצועי ומהיר בחברת תכלת המים

עולם הברזים לשימוש ביתי עובר בשנים האחרונות מהפכה. הברז איננו עוד אביזר שקונים או מתקינים כבדרך אגב בעת בניית או שיפוץ בית, ואנשים רבים משקיעים משאבים, מחשבה ותכנון פונקציונאלי ועיצובי לפני רכישה או החלפה של ברז חדש.
קיימים סוגים רבים של ברזים למגוון רחב של שימושים בבית, ויש לזכור כי אם בעבר ידע כל בעל מקצוע להתקין או להחליף כמעט כל סוג ברז, הרי שכיום תיקון ברזים מיוחדים דורש התמקצעות ומומחיות כפי שרק חברת תכלת המים, המובילה בארץ בתחום אביזרי האינסטלציה, יודעת להעניק ללקוחותיה.

אילו סוגים של ברזים מיוחדים קיימים בשוק

החברות המייצרות ברזים ואביזרי אינסטלציה משקיעות שנות מחקר רבות בפיתוח כל ברז, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מעולם ההיי-טק, לאבטחת העמידות והאיכות של הברז למשך שנים. נזכיר כאן רק כמה מהסוגים הנפוצים יותר של ברזים מיוחדים:
ברז אנגלי–  מעוצב בסגנון אנגלי עתיק ממתכת בגוונים מיוחדים, ומהווה אלמנט עיצובי ייחודי בכל חדר בו הוא מותקן.
ברז אינטרפוץ– מגרמנית: "מתחת לטיח", שהוא ברז חלוקה במגוון סוגים וגדלים הנמצא בכל בית, בדרך כלל כברז ראשי במקלחת או באמבטיה. הברז עצמו מותקן בתוך הקיר ואינו נראה לעין, ורק הידית והמכסה שלו (במגוון עצום של סוגים ועיצובים) בולט מהקיר.
קיימים גם ברזי מילוי מהרצפה, מגוון גדול של ברזי אמבטיה, ברזים שונים לאסלות ולבידה, ומגוון אינסופי של ברזים למטבח ולכיורים בבית.

תיקון ברזים מיוחדים- רק על ידי בעל מקצוע מוסמך

על פי רוב ניתן להתגבר בקלות ובמהירות על כל תקלה בברזים המיוחדים, על ידי החלפת גומיות או מרכיבים אחרים, ורק לעיתים רחוקות יש צורך להחליף את כל הברז.
חברת תכלת המים, טלפון 03-6033769, תעניק לכם שירות מהיר ומקצועי של תיקון ברזים מיוחדים בכל חלקי הארץ. החברה משווקת ומוסמכת לתת שירות על ידי מרבית החברות הגדולות מהעולם המשווקות ברזים ואביזרי אינסטלציה בישראל, משתמשת רק בחלפים מקוריים. החברה משווקת מבחר גדול של ברזים מיוחדים, ובמידה ויעלה הצורך קיימת גם האפשרות לייצר ברזים מותאמים במיוחד.

תיקון והתקנת ברזים
חלקים לברזים – תכלת המים
תיקון ברזים
תיקון ברזים PONSI GESSI REMER IMPERIAL

מאמרים נוספים

תכלת המים תמונה לדף הבית
יש תקלה בניאגרה שלך?

נא למלאות את הטופס, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי לתת לך הצעת מחיר ולפתוח קריאת שירות!

לוגו תכלת המים

מרכז שירות ארצי עבור תיקון ניאגרות סמויות – מורשים מטעם החברות והיבואנים.

תיקון ניאגרה סמויה – רק עם המקצוענים של תכלת המים!

כפורצי דרך בתחום ומעצבי דעת קהל מחדש, אנו מחויבים לשירות ברמה הגבוהה ביותר ומתחייבים לחווית השירות הטובה ביותר בענף.

יש נזילות בניאגרה?
אל תשברו את הקיר לחינם! חייגו עכשיו וניתן לכם ייעוץ מקצועי ללא עלות.

אנו בתכלת המים חתומים באמנת השירות לצרכן ומתחייבים לשירות הוגן והגון כלפי לקוחותינו, אנו מתחייבים להשתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד ולתת שנת אחריות לכל תיקון או התקנה המתבצעת על ידי צוות הטכנאים שלנו. ניתן לפנות אלינו בשאלות לווטסאפ מספר 050-655-5003 ופתיחת קריאות שירות במספר 03-6033769